Skriver jag i sömnen ?

Herregud så seg å trött jag är idag... kunde verkligen inte somna inatt utan låg å vred å vände på mej ett bra tag..
Lyckades nog somna runt 3-4.. jätte kul när kl ringer vid 6 tiden.. de va verkligen inte kul att gå upp då kan ja säga =/ Å första timmarna på jobbet va såååå dryga.. men sen kommer ja till de läget då ja blir pigg ist.. å de höll i sej fram till 1-2 tiden så ja blev sådär seg igen.. Men jag lyckades ta mej igenom arbetsdagen iaf å nu är jag hemma..

Tänkte göra iordning något att äta å sen se om de finns något å glo på tv en stund.. kommer säkerligen somna en stund men de kan ja nog behöva.. får ställa kl så man inte sover bort hela kvällen.. hehe..
Vid halv åtta börjar ju de braiga på tven hehe :) Först halv 8 hos mej, som är en av mina favorit program :) Sen Ullared och CSI är något jag har planerat in för min tv kväll :P
Gillar alla CSI,  tycker om såna där kriminal serier å filmer . typ Wallander å Beck å sånt där :)
Vad gillar ni för att titta på för tv serier?? :)

Förstår dock inte hur de lilla pyret där inne kan vara så pigg hela tiden .. hehe.. Har har inprencip hållt igång heeela min arbetsdag å nu börjar han igen.. livlig liten sak jag har..  
Om de skulle komma en dag då han inte gör något ifrån sej så skulle ja ju bli livrädd då han sparkar mer än vad jag har läst att dom ska göra.. fast det är ju självklart från person till person.. .Men min har hållt igång flera gånger om dagen ända sen ja börjar känna sparkarna.. å de e inga korta stunder utan han kan ligga å knuffas ett bra tag. :P

Nu ska jag iaf skicka ner lite mat till magen :)
Kram kram

Kommentarer
ida säger:

Jo det är ju det, se om man är knäpp som känner si och så eller ifall det faktiskt är så för andra också :p

2010-09-20 | 16:06:35
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
Lina säger:

Just de ja :) Njaa vi bor i Borgstena, ligger ju en liten bit utanför. Tycker också det är roligt, tycker jag har stor mage när jag jämför med andra, hahah;P

2010-09-20 | 19:38:45
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback