Puuh !

Då va man hemma igen..

Lyckades släppa mej å magen bort till val lokalen, å ja, de va lika ointressant som jag hade tänkt mej.. Några gubbar å tanter som stod å dela ut lappar för just sitt parti.. tog en bunt å slänge allt i soperna.. så intresserad är jag !! Men nu har jag gjort mitt, blanka röster va de här.. nu kan ingen säga att ja inte vart där iaf !! Men som sagt, ligga kvar hemma i soffan va då mycket mer lockande.. ;)

Tog handligen på vägen oxå.. Middagsmat till veckan å frukost grejer :) Flingor, pålägg å juice å lite sånt! Duktiga jag !

Nu tänkte jag va duktigt å ta tag i disken som blev igår när vi va här å laga mat å åt.. känns sådär jätte kul när man vet att de snart står en ny disk där sen när man lagat mat igen ! haha.. de e fan en ond cirkel som man måste snurra sej igenom hela tiden !
Men än orkar jag inte laga nån lasagne, inte hungrig utan mår mest illa just nu, och då är det inte kul att laga mat!


Så här såg ja ut när ja gav mej iväg å rösta ;) haha




Här är föresten den goda maten vi tjejer åt igår ! :)






Nej disken va de väl då ja =S

Kram

Kommentarer
Anna - Gravid ♥ säger:

Ja men precis, jul och nyår och massa mys däremellan också! :-)



Jag gjorde 2 test till och resultatet fick avgöra hur min röst skulle gå! :-)

Hoppas dagen din so far varit bra!

kram

2010-09-19 | 18:11:13
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/
Ida- Blivande mamma säger:

Åh precis en SÅN kofta som du har letar jag för fullt efter. Får man fråga vart du köpt den?

På rutin UL kunde de se att vi väntar en flicka.

Men att man inte kan garantera det till 100%

Det spelar ingen roll för oss vad det blir bara det är en pigg och frisk liten bebis.

2010-09-19 | 18:50:10
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
ida säger:

Jaha, så du ska ha i slutet av januari eller början av februari? :)



Jo, precis det tycker jag med . Inte för att jag skriver allt jag tycker och tänker, men det har stört mig länge och nu fick det komma ut på bloggen också!



Kram =)

2010-09-19 | 19:03:51
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
Anna - Gravid ♥ säger:

Ja högtiderna blir ju så mycket mysigare med en liten i huset! :-)



Dagen har bara varit bra!

Ha en fortsatt bra kväll!



kra,

2010-09-19 | 19:51:46
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/
Ida- Blivande mamma säger:

Jaha okej.

Va synd exakt en sådan som jag letar efter.

Kram

2010-09-19 | 20:14:58
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback