Natti natt !

Jag har nu krypit ner i sängen och ska strax försöka sova.. hoppas på att få lite sömn nu inatt då jag ska upp tidigt.. om 5 1/2 timma.. suck.. måndag är alltid så jobbiga då jag verkligen inte kan somna tidigt på söndagar.. Hela dags veckan är jobbig då jag inte är nån morgon människa och har svårt att sova på nätterna..

Lagade iaf en kanon god Lasagne innan.. åt lite av den idag och sen blev det ett par goda matlådor :)
Kollade även på nån film på 5;an.. matte söker husse tror jag den hete, ltie in i filmen märkte jag att de va en film ja redan sett, men låg kvar och kolla ändå :)

Det enda folk skriver om nu är valet ht och valet dit..  även om jag inte kan speciellt mycket om det och inte vart speciellt intresserad så anser jag ändå att svenska folket har gjort fel när dom har valt in SD i riksdagen.. jädra rasse parti ju.. är de så sverige ska vara nu ?! =S
Jaja jag vågar inte yttra mej för mycket då jag inte vet så mycket om de hehe..
Men jag gjorde iaf min röst idag, varken blå eller blank utan den blev röd...  men jag förstår inte vilka som har röstat på SD ?! mhm jaja vi får väl se hur de blir nu i framtiden efter detta val..

Lillen i magen är självklart vaken nu oxå.. nattmänniska precis som mor sin..
Men hoppas på att han somnar snart då jag hoppas på att de är lite trötthet jag känner av nu..
Behöver dom få timmars sömn jag kan få ... och ber till gud att halsbrännan inte blir lika jobbig ikväll.. känner inte av den så mkt nu. men sitter ju upp än och dessutom så brukar de värsta börja efter 3 tiden.. den är så jobbig att jag till och med vaknar av den när ja sover.. suck..

Hoppas alla har haft en fin helg iaf.. för de har jag :)
Nu blir de ny vecka och nya tag ! !
God natt <3
Kram

Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Uscha, halsbrännan är så jobbig. Har också drabbats av den och i don't like it! Hoppas din vecka också blir bra!

2010-09-20 | 13:39:20
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Ida säger:

Aha 10 dagar efter mig bara :)



Ja men precis, man får skriva lite grann och välja sina ord väl även fast man inte alltid gör det då man är frustrerad .

2010-09-20 | 14:50:39
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback