Kalas lördag !

Idag va ju en till kalas dag.. 
Åkte till knalleland innan kalaset och fixade ett present kort till min syster... passade även på att springa in och kolla på hm här i knalle då de inte fanns så mkt igår i stan... men inte så större lycka där.. .Hitta ett lite längre linne bara som va i ungefär samma färg som den andra tröjan.. knäpper väl en bild när den är på nån dag :)
Annars ingen större shopping lycka i knalle heller hehe..  men e nog bättre å  hålla i pengarna då de nästa helg bär av til Ullared en sväng, kan säkert hitta något där... Om inte till mej så säkert till den lille å lägenheten :D

På kalas var de väl trevligt... fick kyckling file med pasta sallad å bröd.. så de va gott :)
Trevligt att träffa göteborgs familjen oxå, blir ju inte speciellt ofta utan mest på kalas åså :) Och för min del har de blivit ännu mindra då jag har haft dumma arbetstider åså flera tillfällen... men idag så :p

Efter kalaset tog ja mej till city å handla lite.. sen hem.. å då blev de städning å grejer.. blev sen så trött så råkade somna på soffan en stund.. men de va ja värd ;)

Nu funderar jag på att fixa lite mat då de börjar kurra i magen !:)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback