Happy face!

Idag har de tyvärr inte blivit någon tid över för bloggning... 
På jobbet tänkte jag aldrig på de.. även fast de va vääldigt lugnt idag på jobbet, skönt! Så sluta till och med en timma tidigare..  kunde ju hoppats på samma lugn imon, vilket det förmodlingen inte skulle vara.. typiskt bara för det är fredag ..

Efter jobbet åkte jag hem och åt lite smörgås åså för att få lite ny energi av jobbtröttheten :)
Sen tog jag mej en promenix bort till knalleland.. va ju självklart tvungen att kolla in Media market som öppnade här idag.. har vart full folk fest där borta idag haha.. Folk som köat sen kl 12 i natt vilket jag tycker är lite att gå till överdrift.. då kan de faktiskt va värt att lägga nån extra krona på att köpa de lite senare än att sitta ute å frysa i flera timmar... i och för sej så hade dom ju haft något å göra då dom hade visat film hela natten på en skeeeta stor tv utanför haha..  vilka ideer alltså ;p
Var mycket folk när ja kom dit, som tur va ingen kö elle nåt sånt där galen nu för att komma in =) Men oj vilken djungel av folk å grejer de va där inne.. gick och kolla runt lite.. min mor kom bort efter en stund och höll mej sällskap :)  Fick faktiskt med mej endel grejer hem , vill inte skriva ut allt här då endel är födelsedags presenter tills imon ;)  men de bästa av allt va att ja äntligen fick me mej en ny kamera, en sån som ja velat ha varje gång ja köpt en ny digitalkamera men de har alltid blivit någon annan pga pris..  men idag så, då blev de äntligen en canon :D 12,1 mega pixels å ljus rosa ;)  Och denna ska fan ingen få sno av mej eller krossa displayen på haha.. så hoppas på att få ha denna i mer än nån månad som de blivit me dom andra !
Får ist ta kort på dom andra sakerna sen ist ;p  Så ska försöka få in lite mer foton åså här i bloggen nu !

Sen gick ja även förbi presentknallen en snabbis å fixa lite saker där oxå.. å sen släppade jag mej hemmåt me alla påsar !
Då kurra magen igen.. å blev så sugen på mos, köttbullar å sås... visst ett ja hade allt hemma ... trodde la jag.. när ja tagit fram allt så fanns de ju självklart inte alls speciellt mkt mjölk kvar.. så nej de blev inget :( .. Så koka massa grönsaker å köttbullar ist haha.. fick funka de oxå!
Sen blev de Halv 8 hos mej och Idol på tv  :D


Helgen som kommer nu är fullbokat me roliga saker :D
Imon efter jobbet blir de en sväng ner på stan me mor då det är höstmarknad.. sen hem å fixa sej å vidare till födelsedags barnet Madde för lite party ! ;D Självklart ska man va me på partyn även fast man är grave ;p jag är ju den som ska äta upp allt gotte ! haha

Sen på lördag blir de mer kalas.. upp till pappa för å fira syster som fyllt 20 nu här i veckan.. hoppas på lite god mat å kaka :P haha.. det är ju de bästa me kalas ;)
Sen blir de hem å vara med S en sväng :)
Kvällen vet jag inte riktigt hur den ser ut än.. får se..

Söndag blir de nog mysfika me nattiz som har kommit hem från värmen nu :)  Älskar lugna söndagar me fika å mys :p

Så ja denna helgen har jag lite planerat... så hoppas ja kommer iväg å köper ett minnes kort till kameran idag som ja totalt glömde .. så blir de säkert även lite bilder i helgen :D !

nu ska jag försöka sova för att orka veckans sista dags pass på jobbet.. självklart de som vi jobbar längst oxå!
Goood natt fina människor!

Kram


Kommentarer
ida - blivande mamma säger:

Jo, bilder har jag faktiskt varit ganska duktig på att ta :) Det är så himla kul att se hur utvecklingen har gått! Du borde också börja göra det, annars kommer du säkert ångra dig sen ..

2010-09-24 | 12:44:35
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
Anna - Gravid ♥ säger:

Ja korgarna sitter som pricken över i:et på skötbordet! :-)



Oj va kalasigt du ska ha det! trevligt! kramen

2010-09-24 | 14:00:15
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback