Fredag !

Oh va de e härligt när man är ledig fredagar å de känns som lördag.. å så har man två lediga dagar till.. oohh!:)
Blev precis lite halv stressad då ja tänkte hinna bort till öb innan de stänger.. oh shit 4 redan, stänger ju fan 5 idag.. men nej de e ju faktiskt bara fredag så e ju öppet till 7.. så där försvann den stressen lika fort som den kom ;)
Undra om de finns någon människa som är lika glad som jag är för att inte göra nånting ? haha..
Folk undrar ibland om ja inte saknar de där fest livet å va ute å röja? Mhm nee inte de minsta faktiskt.. Ni menar de där livet då man drack massor, gick på stan me samma folk på krogarna å allt är dyrt å sen åker man hem å lägger sej å vaknar upp me en jävla bakfylla å undrar va fan man drack så mycket kvällen innan haha! Inget ja saknar direkt ;)
Däremot kan ja sakna att ta ett glas vin å sitta å tjöta me mina tjejer..  men vinet kan ju vänta ett tag till, jag kan ju tjöta fortfarande ;P
Så nej jag saknar inte de där galna ungdoms party livet !:)
Jag är hur nöjd som helst med mina göra inget alls dagar å bara mysa ner mej framför en bra film på kvällen eller ta en låång fika me vänner på stan !:)  Länge sen jag ärligt kunde säga att ja mår toppen!! Å de är såå underbart!
Å förstår inte folk som säger att dom har glidit ifrån sina vänner när dom blev gravida..  jag är helt tvärtom, har kommit mina vänner så mycket närmare känns de som,  till och med såna vänner som ja inte pratat me på länge.. och de känns så skönt att ha er alla där å se att ni faktiskt är glada på riktigt för min skull :)
Älskar er alla :D !

Nu har ja precis tagit hand om en såndär mega disk som man säger att man aldrig ska bygga igen.. mhm.. dom orden funkar fan aldrig.. snart är den där igen !! haha.
Får vinna på lotto så man har råd att köpa hämt mat varje dag så blir de ingen disk ;) hihi.
Tänkte nu styra vidare in mot duschen så blir man nog lite piggare å fräschare !:)
Sen tar jag min Maddusch å åker å handlar !!
Har dock ingen aning om vad jag ska äta idag eller i helgen alls ?!?! gaah.. hatar när matfantasin försvinner helt å man inte känner sej sugen på nånting alls!! suck..  men men de löser sej säkert sen!:)

Ha en mysig fredag!
Kram

Gammal bild på mej å Madde.. sommaren 2009 :)
<3


Kommentarer
Anna - Gravid ♥ säger:

Hej!



Va roligt att du hittade in till mig och att du gillar bloggen! :-)



Bilden i headern är jag sååå nöjd med! :-)



Roligt att du lämnade en komentar så att jag kunde hitta hit också för precis som du älskar jag å följa andra gravidingar! haha!



Grattis till pyret i magen! Vecka 22 är inte så bara..tiden går FORT så snart är du där jag är nu! När har ni BF?



kramen

2010-09-18 | 00:01:48
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback