De vanliga..

Jag är vid datorn när den borde vara avstängd och jag sova :)  Tänker det varje dag att när ja kommer hem från jobbet så blir det Idol reprisen och lite mat å sen gå och lägga sej... Men nej jag lägger mej, men inte för att sova utan ja hamnar här framför dator ist ! haha

Idol var iaf bra idag oxå.. och tycker rätt människor gick vidare idag me.  Tycker Daniel vad väldigt bra oxå och hoppas nog på att juryn ger han en chans till :)
De kan inte vara lätt för dom sen när dom bara får välja 4 st av dom som blir kvar, det är många bra nu!
Framför tven blev det äggmackor idag :p Mm gott!

Har ju tryckt i mej massa tårta på jobbet idag me .. gott vare.. jag som inte är speciellt förtjust i grädde hade turen att de fanns choklad tårta som hade en krämig god choklad fyllning ist.. så den har ja ätit av två gånger idag;) inte varje dag man äter tårta kl 11 på kvällen :P jag får!!
Imon är de sista jobb kvällen innan helg oxå.. u n d e r b a r t !! :D

Och måste bara säga att jag är så glad att ja har hittat så många fina söta gravid bloggar att följa och så mysiga och fina kommentarer som man får tillbaka.. Är riktigt kul att ni tittar in här när jag har tittat in oss er ! :)
Är kul att få byta tankar och funderingar över graviditeten och få olika tips och se allt sött som köps till den lille :)

Och sen till en annan grej som ja pratat om förrut, min blogg design som ja inte tagit tag i än.. Vet någon nån bra sida me lite hjälp å tips för designen ? va så länge sen ja höll på me de där så har glömt av väldigt mycket..
Alla har så fina designer och är så duktiga och lägger saker i kategorier .. fy på mej!
Får nog göra en kategori till Mini nu iaf : )

Nu tänkte jag se klar på ullareds avsnittet som jag inte gjorde igår natt då de hände något me datorn.. .
Sen lovar jag att sova :P

Kram

Kommentarer
Anna-Gravid säger:

Precis!



Gårdagen var bra. Lilla ettåringen var minst sagt full i bus! :-)



Hoppas dagen din blir bra! kram

2010-09-30 | 09:06:22
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/
Ida- Blivande mamma säger:

Hahah ja me, skall "bara" ha och så kommer jag hem med det dubbla hahaa

2010-09-30 | 12:14:00
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
Liza |Gravid| säger:

Sv: Ja åk dit, de finns mycke fint där. De kostar en del men de e mysigt att kika runt :)

2010-09-30 | 14:17:12
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Elin - ♥ Gravid ♥ säger:

Nu mår jag bara bra, men har haft en helvetes sommar! :P från vecka 6 fram till vecka 17 så mådde jag konstant illa och kräktes varje dag, det var inte kul! Men nu njuter jag av att vara gravid, mysigt med alla sparkar man får, dock inte på kissblåsan hehe! :)



Hoppas du har haft en bra dag! :-D

2010-09-30 | 18:30:52
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Jessica ♥ Gravid säger:

SV: Tack så mkt, det värmer att höra! :)

Du får ta och designa en tröja du me hihi



åh va härligt! då har du kunnat njuta fullt ut :) jo jag ska väl inte klaga, har mått bra i stort sett hela graviditeten! Nu är det bara ryggen som krånglar lite men jag står ut ^^ Men finns det inget som hjälper mot din halsbränna?



Förresten det gick inte att kommentera ditt senaste inlägg, men verkligen jättefina saker du köpt! :)

2010-09-30 | 21:11:14
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Tack så mycket söta du :) Ja, jag älskar verkligen skorna. Dels är de snygga men sen otroligt sköna att gå i! Vilket uppskattas extra mycket nu för tiden!



Fina dress till pyret! Gick inte att kommentera det inlägget.

2010-09-30 | 21:58:31
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback