Då va de helg...

Ja men sådär mina vänner då var de helg då :) Och idag känner jag mig mycket bättre och är uppe på benen, så har percis duschat vilket gjorde mej ännu piggare :)  Så nu ska jag bara torka så ska ja leta fram lite kläder ! :)
Ska sen även sleva i mej en talrik me filmjölk hade ja tänkt hehe..
Sen senare idag ska ja träffa en person som de känns att de va alldeles för länge sen,  ska ta en fika me Nattizen :) Ska ska möta upp henne runt 6 tiden så e ju ett tag kvar.. mysigt :)
Men innan dess så tänkte jag hinna me lite andra ärenden, så som att åka bort till jysk och kolla va de finns för täcken där, behöver verkligen nya till sängen då båda mina e helt värdelösa nu, har några år på nacken! mhmm...

Gaah nu blev ja sur för ja raka benen i duschen.. min braiga rakhyvel behöver nya blad så va tvungen å ta en sån där skit engångs grej.. kliar jävel nu... fuck!! 
Varför raka ja dom ändå? ingen som ska se dom ändå, e ju höst ute för tusan, hallå lång byxor lixom ?
Haha men ändå så känner man sej fräschare när man gör de emellan åt ändå ;p
Får väl lägga på nån smörja här strax !

Som ni kan se här i kanten har de även kommit upp en liten ny grej,  hitta en liten rolig graviditetskalender, där man kan följa hur långt gången ja å mini är åså, å va som händer med oss båda :)
Vill man ta del av den så är de bara att lämna en kommentar så lägger jag till eposten, så skriv gärna me den oxå :)
Endel har ja redan lagt till själv hehe :)

Men aa de e väl ungefär hur min dag ser ut än så länge..  =)
Hare fint ! :)

Kram

Kommentarer
Markusfreya säger:

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-02-10 | 11:00:05
Bloggadress: http://markusfreya.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback