Då kryper vi ner...

Sådär nu funderar jag på att släcka ner för denna dagen och försöka sova.. 
Och snälla om någon har ett sånt där suuuper tips som ingen redan har gett mej om halsbränna så snääälla ge mej de.. ja håller på att bli galen.. får ju ingen sömn på nätterna.. å idag va de igång flera gånger under dagen oxå.. vilken pina!!
Tabletter funkar för en liiiten stund, men kan ju inte hålla på att trycka i mej över en karta såna per dag.. nej!
Kex å sånt där funkar inte heller..
Filmmjölk å sånt, nej inte de heller..
Tyvärr blir de ju oftast värre när man lägger sej på kvällen oxå när man ligger ner.. .men gud ja orkar inte halv sitta å sova längre.. får ju ont av de..
Så ge mej tips som ja kan testa om ni har några ;D

Va iaf trevligt att hälsa på Cilla en sväng idag.. va länge sen vi sågs nu..
Som ja sagt till mina vänner, de va 4 månader sen ja kom hem till Sverige.. vad har jag gjort med den tiden?!? Guud va fort de har gått haha.. Känns som ja aldrig åke härifrån .. ibland står tiden verkligen stil här hemma men ändå rullar de på så fort :)
Å har aldrig vart lyckligare än nu för att få bo i lilla regniga sketna borås.. de här e min stad.. här ska jag bo :)

Kvällen har ja tillbringat framför tven.. Idol, ojoj blir mindre å mindra folk, å vissa förstår jag inte varför dom inte skickar hem ist för å ge dom fler å fler chanser .. mhm.. men dom kan väl de där bättre än jag antar jag ;P
Sen såg jag den nya humor serigen på 4;an oxå.. Välkommen åter..  helt okej, men trodde den skulle vara roligare faktiskt.. kanske bättre nästa gång ;p  Ja längtar ju tills säsong 2 av Solsidan kommer.. de är kul!! :P

Sen var de ju match borta på arenan.. Elfsborg - IFK Göteborg..  Blev tyvärr bara 1-1 ....
Men sjukt mkt folk var de här iaf, höll mej uppdaterad på bt.se under matchen ... va visst över 15000 människor där inne å de e ju helt sjukt !!
Stod i fönstret sen å kolla när alla hade panik å skulle ut me alla bilar samtidigt haha!! kan ju va glad att de är rödljus utanför mej å inte rondeller som i resten av denna stad haha.. Då hade folk nog fan suttit fast där ute än.. för även om vi har sjuukt många rondeller i borås så är de fan inte många som har lärt sej hur man kör i en sådan!! Snälla göra de liite enklare för dina medtrafikanter och använd blinkers !!


Nej nu ger jag mej på ett försök att sova !
God natt alla fina!
Kram

Kommentarer
Anna - Gravid ♥ säger:

Ja det är ju klockrent nu när man har nåt att skylla på! Haha!

2010-09-23 | 08:28:59
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback