borde sova...

Undrar själv vad jag gör vaken just nu när jag typ e så trött så de svider i ögonen haha! Men hittar ju alltid något på inernet som ja fasnar i .. suttit å läst massa bloggar nu som ja inte har haft tid me varken igår eller idag och de tar sin tid ;)
Ska dock ta och släcka ner strax å sova å sen ta en välförtjänt sov morgon imon :D För nästa vecka börjar kvälls veckan igen å då gör de inget om man sover länge på söndagen då man inte behöver gå upp tidigt på måndagen ;) Underbart!

men först ska jag gå och leta upp ett lepsyl.. läpparna e gör torra nu igen.. aldrig haft så torra läppar som ja har nu under graviditeten? ... Någon annan som haft de problemt ? =S
Sen dessutom gå å dricka lite vatten då jag blev akut törstig oxå .. och så självklart göra nattens sista toa besök ;)

 Vi hörs imon
Kram <3

Kommentarer
Lina säger:

Det är verkligen skitsvårt! Men jag tror och hoppas att vi har hittat en, min morbror jobbar med BRIO så vi kanske dessutom kan få rabatt, vagnar är ju inte direkt billigt;P Och som du säger den ska ju få plats i bilen men vi har en volvo v70 kombi så de ska nog gå ;)

2010-09-26 | 10:16:40
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Liza |Gravid| säger:

Hej Frida!

Ja de blir lätt att man halkar in på just gravidbloggar då man får mycke bra tips och ideér från andra blivande mammor.



Kul att de finns lokala besökare hos mig också, Boråsare verkar inte riktigt fastnat för bloggtrenden då jag sällan stöter på bloggar från just Borås.



Ullared nästa helg är nog värre. Kommunalanställda får ju Lön den 27:e, alltså imorgon. Så de blir dubbel lönehelg och antagligen mer folk. Talar av erfarenhet från mitt jobb då vi alltid har som mest att göra då :)



Lycka till med graviditeten och jag ser fram emot att följa den. :)

2010-09-26 | 13:00:58
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback