Äntligen...

..så har man landat i sängen för denna natten :)  Har nu kollat klart på Idol, och som sagt gick de som ja ville ikväll oxå.. ja behöver ju inte alls sura för att ja inte ringer å röstar.. dom två som ja heja på ikväll gick ju vidare ;) Andreas och Alice.. kanon! 

Nu är halva arbets veckan gjord.. då vi jobbar mån-tors kvälls veckan.. de gör jätte skillnad tycker jag att man jobbar 4 dagar ist för 5 dagar..
Imon ska vi dessutom få tårta av chefen för vi har jobbat på så bra.. kanon ! De ska ja äta med gott samvete hoho!

Nu tänket jag strax sätta på Ullareds avsnittet som jag missade igår :) Men först ska jag lägga in mag bild på v. 24 som ja tog här innan + att lägga in receptet på den enkla gryta som jag gjorde i början av veckan som ja glömde lägga in ;p
Ibland skriver ja saker som jag ska göra å så glömmer jag av det helt.. ursäkta för de ;) Så är de något som ja skriver å ja glömer de å ni gärna vill att ja lägger in de så hojta bara till isf ;)

Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback