Written in the stars

Nu tänkte jag gå upp å borsta tänderna och släcka ner i lägenheten.. sen blir de nog att krypa ner i sängen :)
Sätter säkert på en film.. känner att ja inte kan somna än.. konstigt.. mhm.. egentligen borde ja ju va skit trött nu.. men nej! Eller så känner ja bara inte av de.. kroppen känner sej trött iaf, de känner jag när jag rör på mej !

Blir ju inte heller lika lång sovmorgon som ja brukar ha när ja börjar sent.. ska ju till BM imon å lyssna på lilla hjärat :D <3
Ska vara där halv 12, så inte så jätte tidigt som tur är. Sen efter de blir det en lunch me far min. Blir säkert thai mat som vi brukar äta.. så jävla gott!!!
Sen om ja har tid kvar så blir de att springa in till försäkringskassan å prata lite med dom. Å sen blr de jobb 15;00 - 00:00 ! Puuh !!  Så e ja inte trött nu så lär ja tusane mej va de imon !


Ja å magen ligger å diggar en ny låt som vi hitta för en stund sen oxå hehe.. Gillar refrängen mest :)

Tinie Tempah – Written In The Stars (Feat. Eric Turner) (Non-UK Clean Radio Version)

God natt !
KRAM!

Kommentarer
Tina 21 år - gravid vecka 22 säger:

Låter som en skön dag! Själv är jag på väg till jobbet just nu .. :P

2010-10-11 | 07:24:42
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Elin - ♥ Gravid ♥ säger:

åh, lycka till hos BM idag! :-D

2010-10-11 | 11:01:00
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Sara säger:

(sv) ja det är 6½ vecka kvar, nedräkning med andra ord. Får hoppas dessa veckor går snabbt, man längtar ju såå :)



Jag läser många gravidbloggar, kul är det. har märkt att väldigt många är lediga/hemma, eller kanske arbetslösa.. Läste att du jobbade, det gör jag med. tänkte du jobba hela din graviditet?



Kram

2010-10-11 | 19:28:02
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback