Vill ha!!! :)

Läste precis i min vän Lollos blogg, och hon hade lagt upp ett inlägg om onepiece. Ohh va jag vill ha en sån, vart inne flera gånger på deras hemsida och kollat på som.. så mysiga ju :)
Ångrar starkt att jag inte köpte en när jag bodde i Norge då dom är väldigt popis där. Då de fanns såna som va i "fejk" märke i vanliga klädbutiker till ett billigare pris än på hemsidan. Men nej ja fick aldrig med mej nångon hem=/ Får se om ekonomin tillåter en onepiece till mej själv i julklapp ifall inte alla pengar går till Mini, julklappar å julmat hehe :)
Men vem tycker inte dessa dressar är mysiga ?! :) Perfekt att mysa ner sej i soffan med när de är kallt ute :)
Någon som vet ifall någon butik i Sverige har börjat sälja dessa än? =)





Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Åh gud vad mysig den såg ut! Aldrig ett den innan ens så vet tyvärr inte vart dom finns..

2010-10-13 | 18:42:51
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Jessica ♥ Gravid säger:

SV: Tack :) Va skönt att du klara det direkt, hoppas också jag gör det ^^ blir kanske lite jobbigare eftersom jag kommer vara höggravid på uppkörningen men det ska nog gå :)

Snällt att han skratta bort det hehe har hört att vissa är så stränga att minsta lilla fel man gör så är man underkänd!



Förresten jag har sett sån liknande dräkt på Gina Tricot, tror bara dom kosta 200kr. Vet inte om dom finns kvar dock!

2010-10-13 | 19:20:13
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Tina 21 år - gravid vecka 23 säger:

Jag tycker faktiskt inte alls dom verkar mysiga. Eller mysiga, visst, men hemska! Varför inte lika gärna sy ihop en mjukiströja och mjukisbyxor?

Tänker alltid på en jättebebis när jag ser dom. Jag vill absolut inte gå runt som en jättebebis!



alla andra verkar älska dom dock, själv fattar jag inte alls grejen! :P Nej usch.

2010-10-13 | 19:41:51
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Lina säger:

jaa de är ju väldigt idividuellt,,, jag har fan gått upp 9 kg, haha, tjockis, men jag skulle nog ioförsej också kunna dölja med en stor tunika eller tröja... har du gått upp 3 kg sammanlagt?? de va inte mycke isf, men bra förmodar jag , haha :D

mina fogisar är hemska, har hemsk värk varje dag :(

2010-10-13 | 21:19:08
Anna-Gravid säger:

Ja det hoppas jag verkligen att han gör! Längtan efter honom är stor! :-)



Sockorna är ett traderafynd!

2010-10-13 | 21:44:39
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/
Anna-Gravid säger:

Ja tradera är bra! :-)

2010-10-13 | 23:43:46
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback