Söndag..

Så då har vi vart iväg och lämna bilen till en släkting som skulle ta sej en titt på den.. hoppas de inte är allt för dyrt fel å laga.. blä! Å hoppas de går fort oxå.. gillar inte å vara utan bil.. iaf inte när man ska jobba..
Sen åkte vi förbi farmor åch även Britt för å säga hej å lämna bingolotter till dom : ) Farmor hade matlåda hemma som jag fick med mej till jobbet hihi.. perfekt..då behöde jag inte tänkta på de nu ikväll :)

Tänkte jag skulle försöka få ner lite tvätt till tvätt stugan strax.. köra alla handdukar åså..
Har fått nån jobbig kramp i höger arm.. sitter precis i muskeln.. men inte blir jag förvånad för de.. får ju kramper lite här och var nu förtden haha.. hoppas de går över snart iaf.. e ganska jobbigt å ha !

Kvällen igår va iaf trevligt...  Åkte ju upp till Marie en sväng.. men blev inte så långvarigt där utan dom skulle vidare på nån fest i Sandhult.. men åkte med dit en sväng.. men de va väl inget å hurra för där direkt hehe!
Inget kul folk å alldeles för hög musik för mej å lilleman... Så jag, cilla å lollo tog oss tillbaka till stan..
Åkte å köpte korv me bröd på statoil å sen hem till lollo å stekte korv haha :P Satt å tjöta ett par timmar.. så de va väldans trevligt iaf ! :) Tack för de tjejer!

Ska nog läsa lite bloggar först nu innan jag gör något annat, såg att de va väldigt många som hade uppdaterat.=)
Sen tvätten, sen mat, å sen bara ta de lugnt..  Ja fick me en bingolott ifrån min far, så nu tänkte jag vinna en ny bil ikväll haha!  De kallar jag vuxen poäng ;) hahaha!

KRAM  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback