Söndag kväll...

Sådär då börjar ja få klart allt för denna dagen.. maten står i ugnen, de fick bli en pasta gratäng som ja slängde i skinka, spenat å rivna morötter, å sen cream frash med smak av vitlök och parmesan, me riven ost över.. får väl se hur detta smakar.. de luktar gott iaf ;P 
När ja hade slängt in den i ugnen så blev de direkt in i badrummet å nu sitter jag med hårfärg i huvet.. får väl se hur detta blir.. tog nån röd aktig färg denna gången.. galet !!  haha

När maten är klart och jag har tagit en dusch så blir det att krypa ner i sängen för klockan tickar på fort nu ser jag.. suck...  blir nog lite sömn i natt och en trött måndag på jobbet.. men men ..
Blir nog att ja sätter på förra veckans halv åtta hos mej som jag inte har sett än : )


En naken mage :p  Ännu inga bristningar, hoppas mors bra gener håller i sej ;p haha

V. 23+4



Även hela jag lyckas hamna på bild ibland å inte bara en mage ;)
(och där ser ni ju även den nya lilla kameran)




Min fina skatt <3



KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback