Skivan från gravid tidningen..

Föresten så han jag lyssna lite smått på skivan idag som jag fick med i tidningen jag köpte igår..
Verkar vara som alla andra såna där avslappnings grejer som man kan lyssna på.. en röst som pratar lugnt med en och berättar att du ska andas lugnt och slappna av i hela kroppen...

Dock han jag ju inte lyssna så mycket utan spola mest runt på skivan så tror inte ens ja tryckte igenom alla kapitel..  måste finna lite ro till att kunna lyssna på de och inte vara så trött som ja va innan för då har ja somnat innan första kapitlet ens har kommit till hälften haha ! :)

Men man blir säkert avslappnad och lugn av att lyssna på den..  vem skulle inte bli de när någon pratar väldigt lugnt å tungt med svag musik i bakgrunden ? haha..
Hoppas bara de e lite mer gravidrelaterad lugn än alla vanliga såna där saker man kan lyssna på.. han ju som sagt inte lyssna speciellt noga..
Kanske hinner hitta lite ro till de i helgen ?! :)


KRAM !

Kommentarer
Anonym säger:

Tänkte köpa tidningen idag så jag också kan pröva skivan. Har svårt att lyssna på allt sånt där men min BM sa att det var jätteviktigt (särskilt eftersom jag är rätt rädd inför förlossningen) så det är väl bara börja lyssna och träna då :)

2010-10-07 | 09:35:27
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Glömde visst skriva att det var jag i förra kommentaren tror jag ;)

2010-10-07 | 09:35:50
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Jessica ♥ Gravid säger:

SV: Tack :)

Ah okej, tänkte också på det när alla får lön. Nog bäst att åka typ i mitten av månaden och på en vardag som du säger :) Men va skönt att ni slapp kö!



Fin din blogg blev :)

2010-10-07 | 12:12:55
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Matilda - Nu med Bebis i magen ♥ säger:

Svar - Tack vad snäll du är som tycker jag skriver fint! Och ja det var verkligen en tuff resa. Men nu är lilla bebisen iaf väldigt efterlängtad och älskad ;)



Snart är det bara 100 dagar kvar för din del!! Spännande!

2010-10-07 | 17:51:33
Bloggadress: http://ombytlig.blogg.se/
Lina säger:

den tidningen har jag också köpt :) har inte hunnit lyssna på skivan än... jag trodde först de va en dvd, haha, blev skitarg när jag inte gick igång den...;P

2010-10-09 | 08:51:30
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback