Segis...

Har landat i sängen framför datorn en sväng nu..  har haft lite halvt fredags mys idag bara..

Efter jobbet åkte jag hem å käka lite å byte kläder och begav mej ganska så strax därefter till knalleland för att möta upp Nathalie en sväng... Gick runt å kolla å "åh;ade" gulligt vid alla beibs kläder haha ! Sen tog vi en snabbis fika oxå :)
Fick med mej en jätte söt kanin hem som ska stå på en hylla, är lite mer en mjuk prydanskanin som väger lite mer.. söt va den iaf.. får visa den imon =)
Hitta en parfym som jag faktiskt tyckte luka gott oxå som jag köpte, använder dock inte parfym nu, lite jobbigt me starka dofter, men denna lukta gott å va bra pris på så den fick följa me hem iaf.. å köpte även årets rosa bandet band. Så nu de gjort ! =) de tycker jag alla ska köpa.. 25 kroner är inte mycket att ge för att hjälpa människor som har fått bröstcancer...

Sen va jag bara hemma å vände me mina saker och hämta bilen så åkte jag upp till min vän Peter då ja fortfarande inte hade hunnit vara i hans nya lägenhet.. å de va väldigt fint han hade fått de.. jätte fina fondvägga hade han som ja blev lte avis på ;P
Och som alltid så får man god mat när man är hos Peter ;) hihi.. och så började vi kolla på Idol... men sen skulle han iväg en sväng å sen när ja kom hem så orkade jag inte fortsätta kolla.. fick inte in den där mysiga fredags idol känslan idag ... då blir de bara långtråkigt att sitta framför tven tycker jag...

vet inte riktitgt vad jag ska göra nu.. känner inte riktigt för att sova än . även om ja börjar bli lite trött så orkar ja nog va uppe ett tag till ;P
Lillen har dock inget mys i magen utan party prisse som vanligt.. hållt på där inne ett bra tag nu å ja fick för en stund sen ganksa så ont i magen.. vet inte om han lyckades träffa nån nerv eller nåt kanske.. men känns mer som magknip.. jobbigt när man får de.. klappat lite på magen, men de funkar inte hehe..

Ska iaf gå och ta något å dricka nu då ja har en jäkla halsbränna =/


KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback