Planerade möbelinköp= )

Sitter just nu å surfar runt å kollar saker till lägenheten som ja tänkte köpa när pengarna finns :)
Men behöver ju iaf en ny byrå till Mini för kläder å sånt å  då har ja ju alltid haft en favorit Jysk. En annan bloggerska hade satt in den mindre byrån i deras bebis rum å de blev fantastiskt fint :) men ja vill ha den som det är fler korgar på =)

Tycker den är riktigt mysig =) Men om ja hae fått välja så hade ja velat ha den lite bredare. . kanske en rad till me korgar =)




Sen finns de lite saker ja vill köpa till vardagsrummet oxå, å de som är planerat är

Två sådana här skulle jag vilja ha.. 199 kr är inget farligt pris heller =)


Skulle även behöva en hylla in dit oxå.. å ja gillar ju den där typiska ikea hyllan som typ alla har hemma, har själv vita såna som ska upp i sovrummet som aldrig kommer upp.. men funderar nu på att köpa en lång ist för två korta.. Finns ju en storlek större och den är ju 1,90 cm lång.. har mätt lite där inne och de skulle nog funka hoppas ja =)


Behöver ju även nya lampor till mina fönster, speciellt i vardagsrummet,. Men de vet ja inte vart jag ska köpa än, antingen om de blir ikea eller kanske hittar nåt på ullared.  Eller så blir de att beställa genom Nathalie från deras butik där dom har så jäkla mycket fint. PR ram http://www.pr-ram.se/ Gillar deras lampor då dom har mycket som är med hög fot, och de tycker jag är snyggt :) Riktigt fina grejer har dom där,  så får se hur de blir. Finns lite mer än bara lampor som ja vill ha där ifrån :)
Sen en till viktig grej, nya mattor till sovrum å kök =)
Så ja de finns endel å fixa innan lillen tittar ut :)

För just nu känns de som ja inte vill ta hit folk bara för jag inte är nöjd me hur hemmet ser ut.. har inte fått iordning den där hem känslan ännu sedan ja kom hem från Norge..
Och det är en ganksa viktig känsla tycker jag.. är ju viktigt att man trivs med hur man bor :)

Ja de va iaf lite av mina planer än så länge =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback