Pannkaka!

Ja som ja sa i förra inlägget så har ja legat här och kollat på film bara ! Men har faktiskt gjort lite nytt oxå, håller på att tvätta samtidigt så ska strax ner å byta maskin igen tänkte jag :) !  Turen med att bo i ett litet privat hus, vi är 3 lägenheter som delar på en tvättstuga.. har ju inte hänt många gånger som den är upptagen när man vill tvätta hehe! Det är inte ofta jag bokar tid utan, utan de brukar oftast vara ledigt när jag vill tvätta.. å inga såna där dumma regler som många lägenheter har att söndagar ska vara tvättfri! Här tvättar vi när vi vill.. ja kankse inte så uppskattat om man går ner å tvättar mitt i natten.. ;)

Sen har ja ett grymt sug efter pannkakor just nu.. ovanligt? haha .. nej inte så.. skulle kunna leva på pannkakor tror jag.. .funderar på att göra amerikanska idag.. dom däre lite tjockare ! :) E ju bara å slänga i lite bakpulver i smeten så sväller dom lite :P
Har ju även vanilj glass kvar i frysen oxå.. hur gott? Jätte gott !! :D
Och sen blir de nog halva smeten me banan i . . något som Helena har lärt mej.. bananpannkakor.. underbart gott!  Om du inte testat.. gör de !!  Vanlig smet å mosa i banan.. kanon!
Ät de å kolla på filmen ja tipsa om.. perfekt söndag ;)


Nu ner mot tvättstugan först iaf!


KRAM

Kommentarer
Ida- Blivande mamma till pärlan. säger:

Hmm banan i det skulle man ta och testa =)

2010-10-10 | 18:57:30
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback