Nej du är inte super woman ...

... jo de är jag visst.. eller? . . nej.. något jag har fått för mej bara ! haha

Tidigare idag va ja ju trött å tänkte lägga mej ner å ta e lugnt.. två sekunder efter ringer min far å frågar om jag ska me till farmor å hälsa på... o jo men visst  :)
Sen nu ikväll tog ja de ju lugnt en stund framför en film.. men sen blev jag ju rastlös igen..
Och ja vet ni vad jag sysselsatte mej med? Jo de där omöjliga projektet om att flytta garderober å grejer.
Vill jag en sak så vill jag ju att det ska hända med en gång.. så visst fan gav ja mej på detta projekt helt själv nu oxå!!
Säger bara herrejesus,  e glad att jag lever!! haha..
Lilleman klagar nog dock lite å för ett jävla liv där inne och känns som lugnorna är upptrycka i halsen på mej å magen helt sten hård! .. Så nu får jag nog ta de lite lugnt ikväll... haha..
Men nu är jag nöjd ! ;)


Här är garderoben som ja lyckades pötta in i sovrumet från hallen.. Jävla tröskel . varför finns de såna haha!
Så ja som ni ser så är den inte speciellt liten å väger en hel del ska ja säga då den är full me kläder oxå ;p
Vet seriöst fortfarande inte hur ja lyckades få upp den över tröskeln.. fick nån magisk kraft där ett tag. För på första försöket kändes de omöjligt så gick in å svor lite i köket å tänkte att ja får väl vänta tills imon då när nån kan hjälpa mej.. men sen blev ja sur när ja såg att den bara stod där å blockera hela sovrums dörren, så då jälvar! haha



Här e "hålet" i hallen som garderoben stod i innan.. Krångligt va de att få ut den därifrån då de endast fanns nån cm mellan väggen.. puuuh!!
Byrån har ja släppat ut ifrån min walk in closet som finns i sovrummet hehe!
Och de som just nu är blått på väggarna ska bli vit...
Seriöst vet ja inte vad den människan som bodde här innan tänkte när dom gjorde endel av hallen blå.. som ni ser så är de som ett slags valv in till resten av hallen, a den delen är vit och beige..  så nej inga snygga färger i hallen.. så när ja har tid å ork så blir de att måla hallen innan jul! :)
Funderar på att hänga en spegel eller något ovanför byrån.. de kankse hade blivit snyggt :)



Ja som ni ser så blev de mest att ja bara hysta in massa saker här i garderoben nu.. kartonger fulla me skor, påsar me väskor å massa undanlagda kläder å jackor som tyvärr inte används pga kyla å mage just nu ;)
Men nu när de inte finns någon byrå där inne längre så blev de ett perfekt rum att bara slänga in grejerna på nu.. får se när man orkar ta tag i de där ;) Just nu känns de bara bättre att stänga dörren haha!




Ja men de är vad jag sysselsatte min rastlöshet med.. nu helt slut i kroppen. men dock inte trött.. jag måste va en konstig gravid människa ! haha
Ska iaf inte ge mej på några fler tunga mubleringar själv under graviditeten nu.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback