Musik minnen..

Ligger och lyssnar på gammal musik nu.. och vilka minnen man får av vissa låtar..
När jag bodde i Norge hade jag en tendens att få någon fjortis liknande musikstil på fyllan haha !
Och en låt som spelades varmt hemma hos oss var ;

Discocrew – Här kommer Rebecca - Alexian & Mathiaz Remix

haha.. de är en sån där riktig fjortis dänga.. men oj va vi har hoppat till denna.. för vare några som kunde röja så var de jag och Helnet.. nej hon heter inet så i vanliga fall.. speciellt smeknamn på speciell person bara.. Helena är riktiga namnet och smeknamnet kommer från jobbet vilket är en historia ifrån jobbet som jag inte orkat skriva om här nu för ingen skulle förstå ändå haha ! ;)

Några andra sköningar som gärna åkte på när vinet å groggen tog över ! ;) haha

Scatman John – Scatman's World

Rednex – Old Pop In An Oak - Original Radio Edit

Elov & Beny – Hal som en tvål

Elov & Beny – Sommarmustasch

Topmodelz – Your Love - Single Mix

Andrew Spencer – I Need A Hero (Andrew Spencer Mix)

Maskinen – Segertåget


Magnus uggla är ju oxå en riktig favorit på festen hoho ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback