Mot köket...

Så då va handlingen klar, disken är gjord å jag har fått se reprisen av grays anatomy !  =) Nu är de bara middag i magen som fattas så e väl jag nöjd.. aa de är helt okej om min halsbränna försvinner oxå som ja gått me hela dagen nu. Då kommer jag vara mer än nöjd ! :)

Men nu blir de lite terapi för själen.. matlagning.. jag tycker det är kul och de är lugnande tycker jag. Om man får göra något man vill å har tid på sej : )Hatar att laga mat när man är stressad!
Tänkte iaf göra potatisgratäng me kassler i, och till de blir de bea sås ;)
Får nog äta lite frukt emellan kanske känner jag då jag är vrål hungrig å potatisgratäng brukar ju vara något som tar ganksa så bra tid på sej i ugnen..

sen får vi se om vi hamnar i soffan framför tven eller om de blir nån film  : ) Tyckte inte de gick något speciellt på tv ikväll, va inga roliga filmer iaf.. annars brukar de ju alltid va lite filmer vid 9 på söndagar,  men inget som föll mej i smaken idag ! :)

Ha en fin kväll!

KRAM

Kommentarer
Lina säger:

jag ska nog kika på rallybrudar, den är helt ok :) jaa de blir ju lätt att man äter en aning för mycke, haha, jag kunde fan knappt gå sen:P

2010-10-17 | 19:42:41
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Ida- Blivande mamma till pärlan. säger:

Din kväll låter som min =)

2010-10-17 | 20:54:02
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
Ida- Blivande mamma till pärlan. säger:

Hahah jag rullar hela tiden ;)

Yes en svart velour overall med en svamp på =) jätte söt

2010-10-17 | 21:31:17
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback