Morgon läsning!

Så nu har jag gjort mina nattliga inlägg så ni morgon människor har något att läsa haha =)
Blir ju lite så dom veckorna ja jobbar kväll, prioriterar hellre att sova innan jobbet än att sitta vid datorn :p
Så varannan vecka så blir de nattblogga ;)

Nu sitter jag och äter lite.. blev kokta morötter och brysselkål å majs , å sen smör å salt på de.. Så jäkla gott!! haha

Läste runt lite innan på bloggar å folk skriver om sina cravings åså.. jag har ju fortfarande inte fått någon riktigt sådan tycker jag.. inget som jag blir helt galen om jag inte får... Men har mina konstiga ideer ibland. Som idag när ja satt på jobbet å nån skrev på fb om chips.. Gud ja blev dö sugen på chip. Jaha va är de för konstigt med det då? Jo de är så att ja tycker inte ens om chips.  Är inget jag köper hem, utan isf blir de sånda där stjärnor/hjärtan eller nötter.  Men aldrig såna där potatis eller grillchips å sånt..  men de vart ja gör sugen på.. haha.. Knas!
Undra vad det egentlgien är som styr kroppens sug när man är gravid? varför blir oftast folk sugna på saker som dom inte ens brukar äta eller ens tycker om ?! :p Små lustigt !
Har ni fått något sug av något ni inte ens tycker om egentligen?

Tänkte lägga mej ner å kolla på desperate housewives nu, precis laddat klart avsnitt 5 :D

Så jag säger god natt för mej nu och God morgon för er ! :) haha

KRAM

Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 30 säger:

Ja men eller hur, det är nog så hårt redan liksom, är dock på bättringsväg så det är väldigt skönt :)

2010-10-27 | 09:26:51
Bloggadress: http://madeleiene.blogg.se/
Sara säger:

Hej!



Ja bilder på bioummet kommer absolut upp sen när allt är klart :)



Tack! Ja den växer mkt nu sista veckorna märker jag. Din börjar ju med bli stor ser jag :) HUr mår du annars?



Sååå fin overall du köpt, jag är ju påväg att köpa en i stan men nu blev jag lite inspirerad av Tradera! är det smidigt med betalning etc där?



VÄntar du en pojke också? såg du skrev lilleman. =)

Har ni namnförslag än?



Ha en fin dag!



kram

2010-10-27 | 13:43:46
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/
Ida- Blivande mamma till pärlan. säger:

Jag har inte heller några cravlings ;)

2010-10-27 | 13:44:33
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
Jessica säger:

(sv) Ja det är gott med lite grönsaker i :) Jag brukade göra en "köttfärswok" med massa wokgrönsaker i förut, hur gott som helst! Men sambon är så kräsen så han äter ju inte om man har sånt gott i :P

2010-10-27 | 14:57:41
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback