Min pasta gratäng.

När jag ikväll åkte till affären för att handla så hade jag ingen aning om vad jag skulle göra för mat.. så fick klura ut något i affären.. och kom fram till att göra nån slags pastagratäng.  Då var frågan, vad ska de va i och vad ska den smaka ? :)
Men lyckades iaf få me mej lite saker hem och slänga ihop något snabbt, och ja, de blev lyckat, för gott vare !;)

Kokade pasta.
rev morötter.
Tog sen en form och slängde i morötter, frusen spenat, färdig strimlad skinka och kokt pasta. Rörde runt!
Hällde på matlagnings grädde och sen en cream fraiche med smak av vitlök och parmesan.
Blanda sen runt allt till en "gegga"  och ströde sen på riven ost !
In i ugnen..  Klart ! :)
Snabbt och enkelt och gott vare ! ;)




Kommentarer
Liza |Gravid| säger:

Ja de finns en heeel del på Ullared, perfekt för dom blivande föräldrarna :)



Bebisrummet är jätte mysigt, vi e supernöjda :)

2010-10-04 | 11:57:05
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Hanna säger:

Hej:) Jo jag har haft blogg ett tag fast har inte skrivit de någonstans :)

kramis<3

2010-10-04 | 14:58:31
Bloggadress: http://hannaaalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback