Mellan landning...

har en liten mellan landning här hemma...

Jag och Marie ska ses lite senare ist då hennes lill skutt skulle sova middag å sen kommer hennes far och hämtar henne...  Så hon borde nog höra av sej här snart ! :)

Var iaf på FK med mor min, känner mej inte klokare efter denna gången heller, som har såna jävla regler där som för mej så jäkla förvirrad å frustrerad..  Allt bara krånglar och dom är dåliga på att förklara.. E ju inte så att jag har flera månader på mej att ordna upp de här.. suck.. hoppas de löser sej iaf..  Hon kunde tyvärr inte svara på allt idag utan de va någon som skulle ta kontakt med mej ist som kunde mer om det området jag behöver hjälp med..
De dom ska kolla upp mest är ju om jag är berättigad att kunna ta med det som jag har jobbat i norge då jag inte har 8 sammanhängande månader här i Sverige ännu.. ja alla dessa dagar å alla man ska få ihop e inte lätt alltså..
Så får väl se när dom hade tänkt att höra av sej! :)
En sak jag dock glömde fråga dom som kanske någon här har någon koll på.
Betalar dom ut samma månad eller i efterskott hos FK?

Sen efter de va ja så sur så gick en vända på stan och kolla lite.. va länge sen ja kollade runt i stan.. den mesta shoppingen har ju blivit på internet nu de sensate pga att jobbet tar upp den mesta tiden av dagarna..
Hitta iaf en jätte mysig filt som lilleman ska ha med till BB och sen två små sockar :)
Visar i ett annat inlägg strax.

Borde egentligen ha vilat en stund nu när jag ändå åkte hem emellan.. .men nej de har ja inte hunnit än.. Hur kan man inte hinna vila ? haha.
Aa ja tog tag i disken åså här hemma ist..  och sen käka lite mellanmål... Och nu är ju kl redan 4 så ingen ide å lägga sej å vila nu... ska dock inte göra något ansträngande iaf utan vänta in Marie bara hehe :)
Ska möta upp henne i knalleland så skulle vi ta en runda där ist för stan ! =) Sen beger vi hos hem till henne=)

Magen idag ! =)

Där inne ligger du trygt min lilla prins helt ovetande om allt kaose här utanför.
Mhm förutom den stress du känner av av din mor kanske..

Just nu kickas de för fullt iaf : ) En extra pigg vaken period som han har e alltid vid 3-4 på dagen.

Kommentarer
Catrine säger:

Fk betalar ut i efterskott har ja för mig...

Barnbidraget te´x kommer i efterskott... så du kommer få första i februari...

Men din mammapenning väljer ju du själv när du ska börja ta ut..

2010-10-29 | 16:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback