Ja vill ha fler timmar på dygnet!!

Hemskt va tiden tickade iväg idag då..  förlåt för en dålig uppdatering nu när ja vart iväg och gjort något spännande idag som ja vet många är nyfikna på hehe : ) Men direkt när vi kom hem så åkte jag till min mor och prata lite så hon fick se bilder åså =) Sen blev de oxå en vända upp till farmor, och blev visst lite senare än vad jag hade tänkt mej, så kom väl hem för ca 40 min sen  :)

Men kan ju säga att jag har haft en av dom bästa dagarna på länge :D hihi.
3D UL va en helt otrolig upplevelse.. lite skillnad mot 2D och inte såg man på en liten data skärm, nej här fick vi se bebis på en stor tv :D
Tänkte tyvärr låta er vänta lite längre om detta då jag vill göra ett eget inlägg om de, men har verkligen inte orken idag då jag inte fick en blund natten som va nu.. så förstår inte ens att ja kunnat hålla mej vaken hela dagen och att jag faktiskt är de nu, måste verkligen gå på sparlåga nu haha :)
Men ska iaf försöka få upp en bild på min lilla knodd innan ja lägger mej så ni iaf kan få lite försmak ;)
Så lovar jag att upptadera imon när ja har jobbat klart :D

Känner att de inte alls blir så många timmar sömn i natt som ja hade räknat me, så kommer ju tyvärr inte komma ikapp me min sömn.. mhm.. tur man har sovmorgon på onsdag ;)
Men vi hörs imon igen mina vänner :)

God natt.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback