Inte göra något alls dag !

Det kan man verkligen kalla min dag haha!!! Näsan så jag skäms lite.. men gud så behövligt denna vilo dag varit då ja vart extremt trött... men som sagt, ja sitter fortfarande i pyjamas haha.. !!!
Bara legat å kollat på olika serier å sovit emellan åt  ;)  Så nu i efterhand så skäms ja lite då de faktiskt har vart fint höst väder där ute... men kände att både jag och den lille där inne bara behövde varva ner idag !

Nu sitter jag och funderar på vad som ska ätas här under kvällen? Ingen aning.. gaaah!
Måste säkert ta mej bort till affren oxå... jobbigt... men kan nog behöva få lite luft ;)
Vet inte alls vad jag är sugen på ..  antingen är jag sugen på för många olika saker eller så är jag inte sugen på något...

Tänket iaf få på mej lite kläder nu iaf.. de är ju ett steg i rätt riktning iaf ;)

Hoppas ni har en mer händelserik lördag än vad jag har hehe!

KRAM!

Kommentarer
Liza |Gravid| säger:

Sv: Jag jobbar som servitris. Har jobbat där sedan vi öppna så chansen finns att du sett mig :)

2010-10-09 | 18:50:11
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Ida- Blivande mamma till pärlan. säger:

Ja verkligen och fler har de tagit =)

2010-10-09 | 22:26:45
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback