Inte ens här än, men så bortskämd redan!

Blev ett inlägg nu senare en vad jag hade tänkt.. satte mej här vid datorn vid 8 och har inte hunnit skriva förräns nu.. eller hunnit å hunnit, har fasnat i massa andra grejer hehe.
Åt ungspannkaka för en hel familj innan tror jag.. haha.. men gudars så gott de var!! :D
Ugnspannaka med bacon i med lingon till.. mmmm !!
Sen låg jag och kolla på halv 8 hos mej.. lite kul att de är par middagar denna veckan.. :)




Men som ja lovade innan så tänkte ja visa lite vad som kom hem till mej å Mini idag..  vilken bortskämd liten unge.. å inte ens född än ;) Undra vem som får mest julklappar i år? Dom som är här eller den som gottar sej i magen ? haha

Dock en klänning till mej först som fick åka med oxå.. lite stor ännu men de ändrar sej nog fort ;) Mjuk å skön var den iaf ! :)



Två små bas byxor ...



Små bodysar som kan vara till byxorna :)



Söt dress.. älskar den.. va så himmla mjuk å gosig!!



En till söt liten dress :)




Följer trenden så en barbapapa grej fick följa med oxå.. Men så söt ju.. älskade själv barbapapa när jag var liten.. något som jag tyckte va jätte kul att se på film :)



Alla grejer ifrån HM ! :)


Nej nu ska ja krypa ner å sätta på avsnitt 2 av desperate då jag har fuskat lite här på datorn å ligger före tven !;)

KRAM!

Kommentarer
Jessica ♥ Gravid säger:

Så fina bebiskläder! H&M har mkt fint :)



SV: Ja det ska bli jätteskoj :) har inte köpt något med barbapapa ännu men det kommer nog :P var där mkt folk när ni var där förresten?

2010-10-05 | 23:31:51
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
I väntan på Liten - Gravid i vecka 27 säger:

Vi har ingen aning om vart vi ska bosätta oss om vi flyttar hem, så vi avvaktar :) Och vecka 29 har jag hört ska fundera jättebra, så det blir nog superhäftigt :D

2010-10-06 | 10:15:09
Bloggadress: http://madeleiene.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Ja, det är svårt men lutar nog på att vi kommer göra ett. Man har ju bara en chans i livet att göra det för just detta barn! Så det känns som att det är värt det. Måste bestämma mig under dagen, vågar inte vänta längre med att boka.



Gud vad söta kläder. Älskar den vita dressen med öron från H&M, så söt!

2010-10-06 | 10:17:30
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Elin - ♥ Gravid ♥ säger:

Åh vilka fina saker du har köpt till bebis. :-D

Haha, jag håller med dig, inte ens här och redan har så mycket saker och är bortskämd :) Men det är ju bara mysigt! :D

2010-10-06 | 11:58:10
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Lina säger:

jag har också barbapappakläderna o "i love dad" och "mum" såklart! :D haha.

2010-10-06 | 18:46:40
Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback