Idag gjorde jag de...

Herregud vad jag har vart seg denna helgen.. gör ingen nytta alls denna helgen som jag hade tänkt mej haha!
Ska strax bege mej och handla iaf.. ska bara fundera ut de där svårta först, vad ska jag handla då? :)
Sen 17;30 såg jag att greys anatomy reprisen går på tv, den måste jag se då ja jobba när de va å faktiskt så har ja de inte på datorn ;) hehe.

Idag är vi äntligen nere på två siffrigt .. helt otroligt va tiden går.. men 99 dagar kvar till BF :D !!
Imon blir de 3D ultraljud å vi får se äntligen se om vi får en liten pojke eller flicka :) Själva har vi ju gissat på pojke :P Men väldigt många av vännerna har gissat på flicka.. mhmm.. :) Vad tror ni?? :)
Ska bli väldigt kul att få se lillskrutten iaf :D !! Längtar som en tok..

Idag gjorde jag iaf de som jag har funderat på så länge.. jag nog ut min navel piercing .. Tanken har ju funnits där hela tiden , för att för eller senare så måste man ju ta ut den i med att magen växer .. men den va ju lixom endel av mej.. suttit där sen ja va 16 eller nåt.. så de är ju ett par år :p Och jag vet ju att jag aldrig kommer ta en ny, så nu är den borta, för antar att hålet kommer att växa igen nu..  Men kände att jag lika gärna kan ta ut den nu  :) Så hej då piercing och Hej bebis ;D

Nu på me lite nya kläder och ge sej iväg ut ! :)

KRAM

Kommentarer
Lina säger:

Hehe :) Ok:P jodå de va allt trevligt, go mat och go efterrätt är aldrig fel :D fast jag åt nog liiite för mycke ;)

2010-10-17 | 17:59:45
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback