I brevlådan.

Nu börjar jag bli väääldigt trött så nu ska ja strax krypa ner under täcket å sova !! :)
Ska bara äta upp min ostkaka först.. ja äter aldirg ostkaka..  men idag fick ja nåt jäkla ryck å gick helt lös på city haha.. ja ville ha allt !!! ;)



Ja man börjar ju undra om de är en bebis i magen eller bara godis ?:P haha

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. bara vart hemma då jag vart trött, men har ändå lyckats hålla mej vaken, tänkte ju tagit en powernap innan, men nej. Tänkte jag skulle sova tidigt idag ist :)  Å sen har ja ju sovmorgon imon å börjar inte förrän 12. skönt .. så äntligen kanske ja kan få några fler timmars sömn :)

Idag när ja kom hem så hade en av mina paket från tradera kommit.. de va mitt bokpacket .. jippi : )
Köpte ju 4 böcker som ja lyckades få för 50 kr :) alla böcker hade kostat 150 kr st när ägaren själv hade köpt dom.. har ännu bara bläddrat lite i dom snabbt, men de finns säkert vissa saker som är intressanta i dom :)
Lätt lästa oxå å inte bara en massa text utan bilder oxå ;)



Har ni några intressanta gravid böcker eller böcker om barn? :)

Men har iaf vart skönt att vara hemma å inne hela eftermiddagen, har ju vart ett riktigt skit höst väder idag.. har verkligen vräkt ner.. innan öppnade nog sej hela himmlen å bara tömde sej på vatten.. va ju värre än en dusch ute haha =)

Riktigt höst väder utanför fönstret.. Brr !!




nej nu blir de borsta tänderna å sen hälsa på kudden !:)
God natt !! :)
KRAM

Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Åh vad allt det där såg smask ut på första bilden. Ge mig lite tack :)

God natt på dig!!

2010-10-19 | 22:05:40
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Johanna - MyShoebox.se *Gravid* säger:

Vilket kap på Tradera!

2010-10-20 | 11:02:10
Bloggadress: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback