Huvet ska va varmt!

Kunde inte låta bli när de blev så billigt ;) hehe.. Men fick bli två mössor från tradera idag.

Tummen e ju bara för söt !!  10 kr.




Som ni säkert redan märk så älskar jag saker med öron på. Något min kära mor skrattade lite åt idag och påpekade att han bara kommer ha små öron på allt.  Men de gör ju inget, han kommer ju va min lilla gosebjörn :)
10 kr även för denna.


Tror min brevbärare kommer bli galen på mej snart.. kan inte va lätt å trycka in mina paket i dom små brevlåde boxarna vi har nere vid dörren höhö!
En gång hade han faktiskt lagt de uppe på boxarna.. tur att de bara finns 3 lägenheter i huset, e ju inte speciellt stor risk att någon snor något från nån annan då :)
Men idag blev ja lite irriterad att han inte lagt de där uppe på, min overall kom idag  (lika fin som ja trodde) å den hade han själbklart tryckt in där, fråga mej inte hur han lyckats, för jävlar va ja kämpa för att dra ut den, va rädd för att dra sönder hela overallen. Paketet va helt trasigt när ja väl fick ut de, som tur va klara ju sej overallen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback