Ganska så nöjd nu : )

Sådär då va maten i magen oxå.. den åts framför Ensam mamma söker hihi ! ;P
Hoppade över den där frukten som ja prata om innan då vräkte ju i mej maten, så nu rullar ja omkring här hemma känns de som haha ! mätt som bara den... men gott vare :)
Ja, jag gillar sås :P haha



Nu tänkte jag gå in och ta en varm å go dusch innan ja kryper ner under täcket å glor nån film ! =)
Fortfarande inte kommit fram till vad jag vill se hehe.. dom två senaste har ju vart Irene Huss filmer, men funderar på något nytt idag faktiskt :)

Halsbrännan känns sådär faktiskt.. förvann inte helt även fast jag åt.. så kanske får bli en sån där äcklig tabeltt sen iaf.. eller lite samarin, även om de inte hjälper lika länge så är de inte äckligt iaf ! ! :P

KRAM

Kommentarer
Liza |Gravid| säger:

Blir alltid hungrig när ja kikar in här hihi.

Såg att du btt BM, vem har du tro ?

2010-10-18 | 10:30:25
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback