Frida me klorna !

Va precis med om grej som fick mej att bygga upp en väldigt rolig bild i huvet.. eller den kanske inte är så rolig utan mer skrämande? haha..

Men iaf, va på toa precis och klippte mina tånaglar, när ja äntligen va klar kändes de som ja precis hade gjort de jobbigaste gympapasset på år å dar.. herregud va jobbigt å stå nerböjd å greja sådär..
Och då kom ja på att hur fan ska de gå sen när jag är ännu större och verkligen inte kommer åt tårna längre? :O Jag har ju en otrolig fotfobi så skulle ju aldrig låta någon annan ta i mina fötter, och absolut inte klippa mina naglar.. nej blä va äckligt!!!  Och då kanske de slutar med att ja ligger där på BB med klor på fötterna och råkar riva ut ögat på läkarn eller nåt..  uch vilken tanke !! haha
Som sagt det är inte lätt alla gånger och svåarare ska de bli :p Vilka vardagliga saker som verkligen blir världens utmaning för en !

Halv åtta hos mej va bra. Tyvärr vann inte mina bögar som jag hoppades på, men dom kom ju tvåa iaf ! :)
Sen hade ja planerat att titta på Robinson.. ja kom nog 10 min in i programet, sen tyckte jag inte alls de va kul längre..  Kändes som de va roligare när man va mindre och kollade med familjen? Eller så var jag bara för okoncentrerad för att kolla på de..
Va flera år sedan ja kolla på de, därför ja tyckte de skulle bli kul å se de igen.. men njee de va inge vidare..
Men imon blir de bra tv hoppas jag.. Idol fredag :D !!
Så himmla skönt de ska bli med helg.. ska bara mysa hela helgen nu när ja vart så trött denna veckan.
Inga måsten å inga planer.. gud så skönt!!!  Man måste få ha såna helger ibland oxå :P

Såg preics en tråkig nyhet på fb.. en fin vän miste sin lilla bebis i magen inatt.. 14 veckor gammal, så ändå ganska så långt.. dom säger ju att efter 12 veckor är chansen inte så stor..  usch så hemskt.. tycker så synd om henne =/ . . Känner verkligen hur de svider till i hjärtat på en..  tror de tar mer på en oxå när man själv är gravid och får tanken att de kunde vart jag..
Tänker på dej min fina norska jenta <3

Jag känner mej inte tillräkligt trött för att sova än.. men vet inte vad jag ska hitta på.. mhm.. får väl kolla runt lite på nätet som vanligt haha.. alltid hittar man något man fasnar i :P
Någon som vet nån rolig sida med roliga bebis saker till bra priser ?! :P

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback