En liten utmaning från Catrin :)

4 TV program - Halv åtta hos mej, Idol, CSI, Ensam mamma söker.
4 saker jag gjort idag - Vart och handlat me madde, färgat håret, lagat mat, kollat film.
4 saker som jag längtar efter - Julen, 3D ultraljud, till Jan då mini tittar ut, min födelsedag.
4 saker på önskelistan - Fortsätta må bra under graviditeten, få ordning i lägenheten, att jag ska orka jobba året ut, att ja slipper halsbrännan i natt;)
4 saker som jag avskyr - Folk som pratar skit, min halsbränna, gå upp tidigt, va rastlös.
4 saker jag tycker om att göra - Umgås med vänner, se när mini rör på sej, äta;), shoppa :P
4 saker jag ätit idag - Rester från gårdagens tacos, flingor, banan, pastagratäng.


Då jag har endel läsare nu då utmanar jag alla som vill göra listan ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback