Då va de lördag...

Å halva dagen har redan gått nästan å ja har inte gjort något alls än haha!
Har inga direkta planer på att göra något heller om jag ska vara helt ärlig..  ska gå och hämta lite flingor strax bara tänkte jag å äta =)  Sen lägga mej å titta på något å sen lovat mej själv att ta hand om den tråkiga disken =S

Gick igenom alla räknignar innan som ramlat in.. blir ingen kul månad.. hatar dom månaderna när de ramlar in såna där "extra" räkningar som inte kommer varje månad.. men när dom väl kommer så förstör dom bara!! hehe
Men men får la bli en roligare månad nästa gång ist :p  Då är de ju inte så långt kvar tills dekalrationen kommer heller :)
Så får vänta med endel av min planerade shopping... jag hatar å vänta!!

Nu äta.

KRAM

Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Ja, men eller hur. Älskar ljus! Brukar mest köra på värmeljus och massor av blockljus men har nu som sagt blivit helt kär i denna modell av ljusstake och bara måste ha ett par. Helst igår ;)

2010-10-23 | 16:59:03
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Lina säger:

ja de va göttit :) nu ska daniel snart va fyllechaffis som typ alla andra helger:/ suck... Ha en mysig lördagskväll du också :D

2010-10-23 | 20:25:31
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback