Bring the fredags mys on !

Hemskt va kvällen kom fort idag då hehe : ) Inte gjort nån mer uppdatering sen innan då ja verkligen inte gjort annat än vart här hemma å grejat lite.. så inte haft så mycket å skriva om : )
Tänkte lägga mej i soffan å glo reprisen av Ullared nu på tv kl 7 å sen efter de börjar ju Idol :)
Ska se om de finns något gottit i köket som man kan ha till tven :P hehe.. Är hemskt sugen på frukt just nu, men de fanns ju självklart inte hemma nu bara för de =S.. Orkade verkligen inte ta mej till affären innan, för vet ja inte vad jag ska handla så blir de bara att man köper me sej för mycket grejer hem.. får tänka lite ekonomiskt ibland oxå! ;)

Lillen har hållt igång i magen under hela dagen och verkar äntligen ta en lite pause, kommer bara små knuffar nu emellan åt.. men annars verkar de som om han inte har hittat nån bekväm ställning att lägga sej till ro idag då han hållt på ungerfär sen ja vakna å vrida å vända på sej !  Kanske inte så lätt när ja hållt  på att greja runt här hemma heller.. brötar å böjer sej ner.. kanske blir åksjuk där inne =) haha.
Men nu ska vi iaf gå å lägga oss på soffan å bara ta de lugnt resten av kvällen ! Skönt :)


Hoppas ni där ute oxå har en mysig fredags kväll !! =)

KRAM

Kommentarer
Lina säger:

hmm de va ju olika tider, avspänning och förlossningsberedande andning va den 19/11 mellan 13-15.30... förlossningsförlopp och smärtlindring var den 23/11 kl 14.30-16.30... amning, bb m.m. va den 1/12 kl 14.30-16.30... föräldrarskap och relationer va den 4/11 kl 8-10... nu har jag nog gått igenom min kalender, haha :)



jag har funderat och jag vill bara ha lustgas, hoppas också jag klarar mig på de, har funderat mycke nu idag på förlossningen, bröt ihop innan och började gråta, haha känslig, jag blir rädd när jag tänker på att jag kanske inte kan kontrollera situationen som jag vill... kontrollfreak...haha

2010-10-15 | 19:29:55
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥ säger:

Vad roligt att du hittade till min blogg :)

Mina klackar funkar att gå i ett tag till, men jag köper inte så mycket nytt, det blir mest bebisgrejer :)

Jag ska skriva en recension av boken sen!

Kram

2010-10-15 | 20:56:27
Bloggadress: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback