Äntligen...

.... va helgen här för mej, och jag har nu krypit ner i sängen och ska väl föröska sova om en stund.. Ska nog kolla nån serie eller nåt först för känner mej inte tillräkligt trött än å då blir de bara att ja ligger å vrider å vänder på mej.  Vilket ja har märkt blivit väldigt jobbigt nu, är ju en ren kamp att vända sej till ny sida i sängen haha!

Måste ju ändå gå upp i någorlunda tid imon. 
Ska ju möta upp min mor i stan för att sedan gå till en av dom tråkigaste ställena som finns, Försäkringskassan!
Dom kan ju inte se många glada ansikten per dag där inne.. de ja tycker är jobbigt är att de alltid är så jävla mycket folk där. Hoppas verkligen inte att jag ska behöva vänta i över en timma denna gången oxå!

Sen ska ja möta upp min kära Marie i stan.. vet inte riktigt vad hon har planerat nu mer än att vi nu skulle mötas i stan ist :) För att sedan ta oss hem till henne där hon bjuder på lunch å min efterlängtade cheescake!! Låter toppen i mina öron iaf höhö !!  Alla vänner med mat och goda kakor är snälla vänner nu för tiden.. skämt o sido ;)

Sen blir de ju som vanligt lite fredags mys med Idol åså på kvällen :)
Så ja än så länge så tycker ja de ser ut att  bli en bra fredag för mej!  Älskar kvälls veckan när man får en hel dag extra helg :D De gör så mycket för en trött kropp som min nu :)

Någon annan som har några roliga planer för helgen ?:)

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback