Så mycket bättre...

Har legat ner gosad i sängen nu igen hehe... låg å kolla runt lite på tv 4 hemsida.  Har ju tv4 anytime, väldigt bra tycker jag. helt klart värt sina 50 kr i månaden haha ! :)
Men hittade iaf de programet "Så mycket bättre" som ja hört endel av. Förväntade mej inte speciellt mycket av det. Men ska ja va ärlig så blev jag väldigt positivt överraskad av det.  Man såg i programet hur de berörde dom som var med, vilket gjorde att man själv blev berörd på något sätt. Kul att se hur alla andra tolkar en persons musik oxå.
Att låtar kan låta så annorlunda när någon annan gör om dom :) Så ja de va ett ganksa så kul program faktiskt.
Precis sett första avsnittet så ska nog faktiskt se på andra redan nu !:P

Är det något ni har kollat på? :)

Kommentarer
Lina säger:

Haha jag funderar allvarligt på att va så dum o åka endå, jag vill köpa dem sista sakerna o lite julklappar o sådär... om det är kö så säger jag bara: "havande kvinna måste få komma in annars dööööööör jag", höhö... De är väl egentligen Daniel som inte pallar trycket:P Men får väl ringa dit på morgonen o se hur mö folk de är eller kö:)



Nä nu ska jag lägga mig igen, vaknade o va döhungrig, haha.

2010-11-21 | 07:54:27
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥ säger:

Jag såg det för första gången igår, och blev inte jätteimponerad... Det kändes som om de flesta bara sjöng den andres låtar rakt av... Men Petter gjorde ett himla bra framträdande!

2010-11-21 | 10:06:38
Bloggadress: http://myshoebox.se
Ida- Blivande mamma till pärlan. säger:

Det är toppen att det finns =)

2010-11-21 | 11:45:21
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Har lik som dig hört massor om det programmet men inte sett det själv ännu. Kanske ska ta och göra det :)

Kram!

2010-11-21 | 16:08:50
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback