Puuuh !

Är verkligen helt slut i kroppen.. ja lyckades somna innan och sov nån timma..  Som de känns nu så kommer ja kunna somna sen igen, men det brukar ja alltid känna nu å sen när ja väl ska sova så är de omöjligt!!
Jaja imon är de redan onsdag, halva veckan gjort nästan :)  Ibland får man föröska va lite positiv ;)

Sitter här å äter lite flingor nu.. tänkte se om ja hittar något att kolla å sen å mumsa på vindruvor :)
Har en liten som sparkar alldeles för hårt just nu tycker jag, jag får ont å sen har ja lite kramp i magen.. vilket klago kärring man har blivit :p  Tänker fortsätta vara de i bloggen i 11 veckor till höhö ! ;)
Det är faktiskt enda tiden i livet som man får klaga hur mycket man vill utan att folk ska sätta emot de haha!
Sen tycker jag inte att folk som inte har vart gravida själv får säga något gravida klagande förrän dom själva vart med om det.  Tyckte själv att gravida klagade lite väl mycket innan jag själv nu är med om det..  man har faktiskt ont, de är tugnt och kroppen förändras å ibland vill du bara skrika å gråta å hata allt!!
Jag inväntar fortfarande dagen då män ska kunna bli gravida oxå.. höhö !!!


Jag har vart lat och inte ställt om klockan i hallen ännu.. men ja blir glad av att kolla på den.. först tänker jag, oj va mycket kl va då.. å sen kommer ja på att nej den går ju fel. De är skönt !
Men blir lite jobbigt sen när ja ställer om den å inte tänker på att jag gjorde haha :P

Jaja sov så gott alla fina!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback