Natti natt !

Nu blir de nog snart sova... om jag kan... lyckades ta en powenap på två timmar innan ju ;) De va både behövligt och skönt !
Vakna av att min far ringde och sa att min bil var lagad !! Vilken lycka!!  ;) Så strax efter 7 åkte vi och hämtade den.. behövde som tur va inte laga hela startmotorn utan de hade räckt med en reparation på den..  men ändå behövliga pengar som försvinner på sånt tråkigt ! Bil j*vel!!  Så nu hoppas ja den håller sej hel ett bra tag till ! : ) E ju inte så att ja har en bil som är 100 år gammal.. tror den är 8 år nu.. hatar å laga bil iaf,  men de e väl min otur som har fallit över den då tidigare ägare inte har bahövt laga den haha!

Sen gjorde jag lunch mat till jobbet när jag kom hem, hade noll fantasi så körde favorit i repris och gjorde 4 fyllda paprikor, så de får bli det imon och på onsdag..  :)
Sen satte jag mej vid tven me rostad macka å en kopp te och kollade på csi !
Efter de började det något nytt humor progra, Pansinärsjävlar.. å herregud ja som har så sjukt dålig humor skratta högt i soffan!! hahaha. Någon annan som såg detta sjuka program!? :P

Nu blir e att kolla igenom dom bloggar som har upptaderat under kvällen  och sen försöka sova med min halsbränna och hoppas på att hela havet stormar har slutat i magen... är ett jäkla liv där inne nu och gör ganksa så ont emellan åt.. ingen klen kille där inne alltså!! :)
Imon går vi föresten in i v.29.. tick tack vad tiden går ! :D:D


God natt på er sötnosar!
KRAM

Kommentarer
Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥ säger:

v 29 redan, inte länge kvar då :)

2010-11-02 | 09:17:35
Bloggadress: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback