natten...

Jag kände inte igen någon från halv 8 hos mej... men de va iaf en duktig tjej i min ålder som va först ut idag. :)
Får se hur de går imon då de va veckans äldsta deltagares tur då=)

Sen kolla jag på nån ny serie som går på svt nu. Ung och bortskämd !  Hjälp, man blev ju rädd för dom ungarna, vana vid att inte lyfta ett finger å blev sura om dom så måste. Endel hade till och med egna lägenheter som föräldrarna städade, kom å laga mat och betala allt som behövdes.
Folk brukar säga att jag är bortskämd.. puhh ja är inte ens i närheten av dom haha! 
Nog att jag har en väldigt snäll far som ställer upp med det mesta när jag beöver honom, men jag har ju iaf ett eget jobb å låter ingen annan ta hand om min lägenhet haha!
Dom där ungarna kommer få det svårt sen!

Nu tänkte jag släcka ner å lägga mej här i mörket och lyssna på en ljudbok ist. Min mor tipsa om de, så får låna hennes låneuppgifter så kan man låna på biblotekets hemsida. Kanon jö! :)
För har så jäävla ont i ögonen nu så vet snart inte vart jag ska ta vägen, vet inte varför jag kämpar med att sitta här framför dataskärmen just nu för gör något sjukt ont!  Så därför ingen mer webb tv nu utan får ist gå över till en ljudbok i mörkret å hoppas på att de blir bättre! :)
För är tyvärr itne så trött att jag kan sova efter som ja vila innan..

Kram !

Kommentarer
Sofie (gravid i vecka 24) säger:

Inte klokt vad dålig jag är på att kommentera.... men jag läser här varje dag i alla fall =) Kul med ännu er boråsare ju.....



Jag blev jättechockad igår när "Halv åtta hos mig" sändes från Borås.... Kul!



Hoppas du får en trevlig dag!



Kram Sofie

2010-11-16 | 06:10:57
Bloggadress: http://ibilderochord.blogg.se/
Love Oliwers mamma säger:

Mmm verkligen ush!



Taack :) säger Oliwer

kram Love

2010-11-16 | 09:05:10
Bloggadress: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Liza |Gravid| säger:

De är kul att man blir helt till sig när de händer saker i lilla Borås :)

2010-11-16 | 11:52:18
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Caroline - gravid i vecka 31 säger:

Hej!

Hittade din blogg av en slump. Va roligt att hitta en gravidblogg där BF datumet är så pass nära mitt eget. Jag har 22 januari. Kommer garanterat att följa dig och din graviditet! MVH/ Caroline

2010-11-16 | 14:59:02
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback