Mmm. .. snart..! =)

Puuh nu är ja helt slut i kroppen efter att ha tvättat å bakat.. alltid ska man ge sej på massa saker när man egentligen borde vila :p

Men jaja. Nybäddat å rent i sängen nu.. gosigt ! Blev julpåslakan nu som ja hitta som jag inte hade använt än. Så dom åkte i tvättmaskinen å finns nu i sängen :D
Älskar när de e nybäddat i sängen, känns för jäkla fräscht ;D !


Duktig som jag är så gav jag mej självklart på lussebak som alla andra nu höhö! Kunde inte hålla mej längre nu när så många lagt upp massa bilder på goa lussebullar å sånt ;P
De verkar ju ha gått riktigt bra för att vara första gången. Förutom att jag inte tänkte på att en deg jäser ju ganska så mycket haha ! Så mina bullar e mega lussebullar :D
Men då kanske folk tänker att a men då äter man ju inte lika många på en gång? Men nej så funkar det ju inte. Kan ju inte bara äta en bara för den är stor!? hahaha
Så snart blir de kvällsmat som då blir nybakade lussebullar me kall mjölk..mmmm!!! Som ja längtat!!


Tyvärr funka de inte att lägga ut bilder nu utan de blir bara error =S mhm ..
Så ni får tyvärr inte se mina mega bullar.. men ja ska bane mej lägga in en när de funkar för att visa att ja oxå har bakat ! höhö !!

Nej nu kan ja inte hålla mej längre. Nu ska här ätas!!! :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback