Magjämförelse haha!




 

 

Ja som man ser så har det ju hänt endel nu ;D Översta bilden är vid v.20 å den understa är tagen nu i helgen v.31

Så himmla kul för på översta bilden tyckte ju jag självklart att jag var jätte gravid, eller jag försökte inbila mej det iaf, dom som inte viste kunde iaf omöjligt veta att jag var gravid då de lika väl kunde vara lite för mycket godis haha. Va iaf ingen som såg att ja va gravid å ja va sket sur för de å va avundsjuka på alla som hade mage!! haha

Men ja jag tyckte ändå att jag hade mage eftersom man gärna ser de man vill se. Stod gärna i spegeln å riktigt tryckte ut magen, som på bilden, kommer ihåg att ja andades in så mycket ja bara kunde å riktigt pressade för att iaf få en liten kula haha!Man ser ju iaf lite eftersom vi har lagt så mycket fokus på just magen i denna bilden:) Nu när man jämför så är de lite små kul   För hade ingen vetat att jag var gravid på översta bilden så hade ingen trott de heller.

Understa bilden, där kan vi prata mage ;) höhö

 

 


Kommentarer
Tina 21 år - gravid vecka 29 säger:

Ja du hade väldigt liten mage i vecka 20 :) Förstå att du tyckte det var frustrerande att folk inte såg. Folk började fråga mig redan i vecka 10 och det var så roligt! När jag var i vecka 16 kunde jag inte ha mina byxor längre och alla visste att jag var gravid, det var så mysigt!

Nu i vecka 31 har ju fått jättestor och jättefin mage!

2010-11-23 | 07:18:10
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Elin - gravid v.32 säger:

Kul o jämnföra och verkligen se skillnaden =)

2010-11-23 | 07:21:43
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
♥ Tjugo och gravid ♥ säger:

Ja, håller bara tummarna att vi hinner flytta allting innan bebis bestämmer sig för att komma ut. :)



Haha ja att kolla kort och jämföra är jättekul, man tyckte ju att man var såååå STOR i början, och så jämför man med nu och blir smått mörkrädd. :P

2010-11-23 | 07:22:58
Bloggadress: http://pluttenimagen.blogg.se/
Madde säger:

Inte alls så stor för att va i v 31

2010-11-23 | 08:02:25
Bloggadress: http://mrsmaddy.blogg.se/
Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥ säger:

Jag hade också sån där "godismage" ganska länge, det var lite störande :)

Och som du säger så kanske jag får mer krämpor framöver, jag har i alla fall elva veckor kvar :)

Kram

2010-11-23 | 08:16:41
Bloggadress: http://myshoebox.se
catrine säger:

hehe ja d va lite skillnad =)

Förstår att d är tråk o inte få mage, men nu har du en kanon fin liten kula...

Va glad över att din mage växte så sakta som den gjort imed du sluppit bristningar...

Ja fick massor med Wilma över hela magen som ännu är kvar fast blekta.. Men inte direkt så man är miss sexyy när man visar sig i bikini på sommarn o har bristningar.. haha=D men är la värt imed man fått barn :)

kraam

2010-11-23 | 08:31:57
Mia ☆ säger:

Ja, det är kul att se magen växa! Men som du säger, i början tyckte man magen var jättetydlig och stor... nu tycker jag min är enorm ;) Och då har jag ändå runt 9 veckor kvar!

2010-11-23 | 09:01:26
Bloggadress: http://www.thelifeofmia.se/
Tess säger:

Åh, har du lyckats fånga en fot?! :D

Jag tror att jag pekar henne i ögat hela tiden..tänk om hon kommer ut med ögat på andra sidan huvudet liksom..illa..



Tyckte också att jag var suuupergravid i början trots att verkligen ingen såg det.

Om jag har en stor tröja på mig nu så är det fortfarande ingen som ser det för min graviditet sitter bara på magen och ingen annanstans.. Min sambo är jättenöjd..vi hade kunnat hålla tyst tills hon kom ut liksom.. ;)

Nu vaggar jag och pustar lite bara för att uppmärksamma folk runt att jag faktiskt är höggravid och inte precis fått en kula.. ;)

2010-11-23 | 11:34:58
Bloggadress: http://kakaombord.blogspot.com
m a r i e säger:

friiiida ring mig, har försökt få tag på dig igår min älskade. fina fina magen :)

2010-11-23 | 12:59:43
Tess säger:

Men du har ju ingen stor mage, missade att du var i v 31 redan! Så söt å liten! Äntligen ngn som jag själv kan jämföra mig med, alla har så stora och magnifika och här går jag omkring och försöker puta ut med min. Ingen som tror mig när jag säger att det är mindre än en månad kvar.. :D

2010-11-23 | 19:07:00
Bloggadress: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback