Lite bättre...

Känns lite bättre i magen just nu.. men känner fortfarande av det onda=/ .. Lilleman har iaf somnat, inte rört på sej på ett tag nu :) Tack för de !
Har även lyckats få i mej lite mat .. gott gott!
Blev grönt å gott, precis de som ja har längtat efter ! :D



E ju pause i idol så sitter å läser lite bloggar nu ist..  jag gillar inte Cirkus Möller.. någon som tycker det är kul ?
Men beger mej nog in till soffan snart igen så ja får ont av att sitta så här å känner att han där inne har börjat röra på sej lite igen bara för ja sitter så dumt.
Får lägga mej i soffan å göra han glad å skicka ner lite polly i magen !!! :) De va de som fick bli fredags mys godisen idag, blev sugen på de för de va nån som åt de på tv igår haha!

Kram

Kommentarer
Sandra - blivande mamma 2011 säger:

Jag är inte helt säker på att det är hicka,men det känns som att det borde vara hicka, rätt rytmisk och sedan försvinner det efter en stund :P

2010-11-19 | 22:17:12
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
I väntan på Liten - Gravid i vecka 33 säger:

Man får det skickat automatiskt när det är ca hmm, nu minns jag inte, men X antal veckor kvar - jag fick mitt förra veckan, så ditt kommer säkert snart :) Kram

2010-11-19 | 22:44:01
Bloggadress: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback