Hoho!

Puuh vi lever.. men sjuukt sega! haha.
Idag har jag sovit bort hela dagen typ.. vaknat till och från med feber som går upp och ner.. Så dagen har jag tillbringat i sängen.  Å vaken tid framför webb tv.. därför jag inte har skrivit något.. har inte orkat..
Men känner mej iaf lite piggar nu och sitter å äter lite macka me flingor nu..

Så ja eftersom det inte har hänt ett skit här idag så har jag heller inget att skriva om känns de som :p
Men sen kom jag på att det är tisdag.. så idag byter vi vecka :D  så får väl göra ett litet inlägg om de strax.

Men får väl fortsätta äta mina flingor nu så blir väl lilleman där inne glad som äntligen får ner lite mat till sej! höhö

Kram

Kommentarer
Tina 21 år - gravid vecka 28 säger:

Har du slutat jobba? :) I vilken vecka slutade du?

2010-11-16 | 18:55:32
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback