Hej!

Då var middagen i magen..  ska strax sätta mej å jobba igen tänkte jag =) Ska se om lilleman i magen vill lugna sej lite först bara, så himmla jobbigt att sitta ner när han sparkar å har sej så mycket. Blåsan tar mycket stryk!!

Om 6 timmar är det iaf heeeelg!! Igen :P Härligt !! :)
Förra helgen va extremt lugnt.. å har nu kommit på att de verkar va lite varannan helger här för mej för denna helgen händer de saker igen haha =) Å de ska man nog orka me nu när man vilade så mycket förra helgen !=)
Är dock inga stora fester eller något sådant utan kalas åså bara :D

Imon fredag blir de att gå till bm och kolla så allt är bra med lilleman :) Min mor ska följa med denna gången som sällskap, älskade mamma :)  Så blir lite mysig tid me mor imon..
Lördag blir de kalas på gbg då min farbrors fru fyllt år.. va hemskt länge sen ja va där så de ska bli trevligt :)
Söndag blir de kalas hos lillasyster Hanna som fyller 14 på lördag !! :)
Så ja de blir de en kalas helg :p Å de brukar ju oftast betyda god mat å sånt höhö! ;p  Perfekt!
Någon annan som har några roliga planer för helgen? :)

KRAM


Kommentarer
tjugo och gravid säger:

Ja helt galet att det är en fullväxt bebis där inne! Fast jag verkar vara ensam om att faktiskt inte tycka att det skulle vara så dumt att gå över tiden, hellre än att det blir för tidigt eftersom jag vill hinna flytta först. ;)

2010-11-11 | 18:18:37
Bloggadress: http://pluttenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback