Hej!

Gud va uttråkad jag är just nu... vet inte vad jag ska göra heller...
Blev tyvärr inget tjej mys idag då alla inte kunde längre å då kan vi lika väl byta dag för de =)

Så ja vad gör man nu då? Suttit här å glott runt ett tag samtidigt som ett öga har vart på tven typ, men börjar bli tråkigt nu!
Då tänkte ja gjort smörkola som finns på arla.se,  men sen står de att man ska ha ätiksprit i de, de hade ja inte hemma.. tror dock man kan göra utan de..
Så då tänkte jag att jaha men då gör ja knäck ist.. tji fick jag för någon har stulit mina knäckformar.. tror iaf inte att de e jag som har städat bort dom iaf.. nej så kan det inte vara.

Lilleman tränar benen just nu iaf känner jag.. har två små fossingar upp i revbenen... ibland tar han även till händerna då man känner en box längre ner... nu kan ja va ju säkert på vad som är fötter å händer eftersom jag vet hur han ligger.. =)



September – Mikrofonkåt

Petters låt som September gjorde om i programet "Så mycket bättre"  Låter som en helt annan låt :P

Fler låtar som vart med i programet.
Tycker Petter är den som har fått till bra låtar från dom andra !

Petter – Stockholm i mitt hjärta
Petter – Dansa din djävul
Petter – Hjärtats ensamma slag

Plura är skön oxå :D

Plura – Det hon vill ha
Plura – Logiskt

Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 35 säger:

haha jasså? ja det är massa bra grejer där i :D

2010-11-30 | 21:13:58
Bloggadress: http://madeleines.se
Lina säger:

Ja vi ska ju slipa den och måla den som sagt, hoppas det blir bra :)

2010-11-30 | 21:45:00
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback