hej!

Är där jag för det mesta är nu för tiden känns de som.. på jobbet höhö ! ;)
Än så länge känner ja mej ganska pigg även fast ja sov dåligt i natt.. eller i natt e väl fel å säga, somna runt 6 tiden i morse nån gång..
Kunde verkligen inte somna, släckte ändå lampan runt 2-3 tiden..  men så fort ja gjorde de så blev jag pigg fast ändå inte.. va så trött så ögonen rann å ja gäspa hela tiden, men inte kunde ja sova för de.
Låg å tänkte på massa saker.. å då heller inte viktiga saker haha. Såna där saker som ja blir irriterad för att ja ligger å tänker på när ja borde sova.
Typ som; mhm undra hur ja ska mublera i vardagsrummet?  De får bli städning i helgen, vart ska jag börja? Undra vad jag ska ha för mer julpynt?  Vad ska ja äta till lunch nästa vecka?  Seriöst varför måste ja ligga å tänka på onsdag natt vad jag ska äta för lunch NÄSTA vecka hahaha!!  Så helt onödiga saker låg ja å fundera på i ca 3 timmar.. trött man blir på sej själv ibland :)


Nu ska ja jobba vidare lite.. e dööö hungrig just nu.. men snart blir de pizza !! ;D idag lyxar vi till de på jobbet höhö!
Va över 2 månader sen ja åt pizza nu så de ska bli jäkligt gott ;D !!
De e fan knäppt, jag äter mindre skräp mat nu när jag är gravid än när jag inte var de..  De e väl nu man ska passa på när man faktiskt får vara knubbig å skylla på något annat höhö !;)
Men ja de e väl bra att man inte äter de så ofta så ska väl inte klaga ! ;)

Hoppas ni har haft en fin dag !
Kram

Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 34 säger:

hehe äsch då, det är sånt där som fixar sig! :D

2010-11-25 | 17:18:42
Bloggadress: http://madeleines.se
Elin - gravid v.33 säger:

Åh så gott med pizza! =) Hoppas den smakar bra.



Ja, det är en djungel bland alla babyskydd. Vi tänkte köpa ett nytt när vi fick syn på detta, begagnat och i toppskick. =) Ännu en sak att bocka av listan.. =)



Ha en bra kväll på jobbet.

Krm

2010-11-25 | 17:37:04
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback