Hej!

Precis fått i mej lite mat på jobbet å några pepparkakor nu ;)

Det märks att inte huvet är riktigt med när man är gravid.. ja missa en av mina kurser på mvc idag. typiskt!
Såg på Carros fb att hon skrivit att hon skulle dit idag, så tänkte jag jaha jag ska ju dit nästa veckan men vi skulle ju på samma.. mhm... skicka ett sms å fråga henne å ja självklart så va ja uppskriven idag =S Så varför tusan har ja skrivit upp nästa vecka på min lapp?? haha.. Vart har ja fått de datumet ifrån..mhm...
Funderar iaf på att springa förbi där på fredag å kolla vad de för datum ja har skrivit upp för att se så inte det är fler som är fel.. å kanske att denna kursen finns på något annat datum som passar :S Tråkigt att missa den iaf.
Så ja nu har ja surat för de en stund här ikväll på jobbet haha! Men tur iaf att de inte var den viktigaste kursen, eller a den ja tycker är viktigast eller mest intressant att gå på är ju den när vi ska lära oss att andas å de inför förlossningen. Å ja om ja nu då inte har helt fel igen så ska den va 17 dec. 

Nu ska ja strax sätta mej på jobba igen.. ska bara ha lite rast först:P

Kram

Kommentarer
Tess säger:

Jag brukar också gå och hålla på magen, men det är för att ingen ska komma bort i den..den är stenhård och gör skitont så fort ngn nuddar den. Sen kan jag stånka till lite ibland och hålla mig för ryggen..hehe.. ;)



Ja, hon lär ju komma ut sur som tusan för att vi petat på henne..eller stört henne. Björn brukar alltid buffa till magen om han vill kommunicera lite med henne..vet inte om hon blir glad eller inte. Hon gör sig iaf alltid till när han lägger munnen mot magen och pratar med henne.. ;)



Tack så mycket..känns konstigt att den snart är borta.. :S

2010-11-23 | 19:04:59
Bloggadress: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback