Hej !

Hemma efter helgens andra kalas. Trevligt folk och god mat idag oxå : )
Blev present kort på gina till syster (dålig fantasi) + blomma å pappsen fick lite choklad å kort;)

Blev inga däck byta idag heller.. men åker runt me dom i bagaget nu, så blir en tur förbi farbrors jobb imon när jag slutat. Så då e han snäller å byter dom åt mej:p Tur man har en sån som jobbar me de i släkten.. då byts de på bara ett par minuter : )

Stressade hem ifrån kalaset för att hinna till grays anatomy repriser som jag trodde började halv 5, tji fick jag de va inte förräns halv 6.  Blev irriterad å tog mej ut igen å tog en sväng upp till netto för att kolla.. Fanns inte mycket roligt där, men va så länge sen ja va där så då ere kul att kolla in där, ibland kan dom ha riktigt roliga grejer. Men icke idag, enda vettiga som fick följa med hem va tandkräm och bröd å en risifrutti, så så kul va den lilla trippen.

Men nu iaf jag iaf hemma igen å myskläderna är på så ska strax gosa ner mej i soffan å kolla greys :)

Hoppas alla har grattat sina pappor idag oxå..  Mini har grattat sin höhö ! Eftersom jag har så himmla rolig humor så fick S ett mms innan me en mage som de va en ansikte målat på.. höhö!  Jädrans kul jag är ;)
Han sparka runt som en galning på kalaset, de va ju hans mest aktiva timmar som vi va där, å självklart när jag äter oxå. 
Å nu är han igång igen.. ja tror inte han gillar när ja sitter här vid datorn, tror han blir ganksa så ihop tryckt så han gör uppror där inne ! :p
Så därför beger vi oss mot soffan ist så vi kan sträcka ut oss där :)

Kram kram

Kommentarer
Lina säger:

bor ni ihop då du och fadern??:) Hoppas du inte tycker de är en dum fråga:)



Man märker verkligen av vakentimmarna på bebis nu, min är lugn på dagen men ett jäkla hålligång på kvällar och morgnar.

2010-11-14 | 18:17:15
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
I väntan på Liten - Gravid i vecka 33 säger:

Tack! Ja altanen är verkligen guld värd på sommaren, som ett extra rum :)

2010-11-14 | 19:46:36
Bloggadress: http://madeleines.se
Hannaa säger:

din present var jättebra och kul att du gillade maten! :)<3

2010-11-14 | 20:54:58
Bloggadress: http://hannaaalmgren.blogg.se/
sara säger:

Hej!



Ja det är 1½ vecka till BF idag. Känns inte som att det är på G dock, får se när han bestämt sig för att komma ut :)



Tack:) JA det är skönt att jag jobbat sista dagen, har varit uppe hur många ggr som helst inatt o kissat:P så är ju inte helt utvilad på morgonen. men vad gör det när man är ledig.



Ja det är ju förkylningstider nu dessvärre:(( du får kurera dig o krya på dig!!

Roligt med kalas:))



Nu ska jag ta tag i alla dagens bestyr sen ta en långpromenad i blåsvädret, kan behövas.



Kramar!

2010-11-15 | 11:04:27
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback